duminică, 25 ianuarie 2009

pauza publicitara.

ok.nu are nicio legatura cu ce postam eu de obicei, insa am vazut leapsa la fete..si am zis sa incerc..si m-a uimit ce am gasit.

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Gaseste a 5-a propozitie/fraza.
4. Nu îndrazni sa scotocesti prin rafturi dupa cartea aceea foarte deosebita sau "intelectuala".

cartea e " o moarte care nu dovedeste nimic. jocurile daniei " de anton holban.
si la pagina 123 am gasit:
" Te astept, iubite."

ceea ce am gasit m-a pus pe ganduri.fiindca are o anumita legatura cu mine.
voi ati incercat sa gasiti o explicatie in propozitia/fraza pe care ati gasit-o? ceva ce are legatura cu voi? fetele cu leapsa.
:)

ah.si in legatura cu poeziile.la capitolul asta stau prost acum.poate alta data..

4 comentarii:

A spunea...

Nu m-am gandit prea bine la asta..dar..cred ca da..desi fraza a 4a era mai draguta :))) mai bine trisam :>

>:D<

Alecs spunea...

Nu am incercat sa mi pun problema cand am vazut ca era vorba de un tip ce se uita la o vaca,incercand sa i gaseasca un loc unde sa pasca :)) .

Ebe. spunea...

:)) prea tare la tine alecs.

Dana spunea...

"Dar locul pe care-l ocupa acum ,dupa multiplele ei incercari si straduinte, nu era un loc sub soare , ci un hau intunecos ,in care ea ca si fiica-sa nu traiau ci , ferecate una de alta , se stingeau incetul cu incetul ,in lipsuri si nevoi . " [pag 123.propozitia a V-a][Marta]. si oarecum ..cam are legatura cu mine ..ciudat